5 Mayıs 2012 Cumartesi

Yine Brokeback, yine şarap..

Yine Brokeback, yine şarap..
Versatile blogger ödülü için ev oğlanı'na çok çok teşekkür ederim. Bu aralar bok gibiyim değil yazmak, yaşamak bile ağır geliyor. Uyumak istiyorum. Sadece uyumak. Hayat o kadar çok şeyi ısıtıp ısıtıp önüme koyuyor ki, ne yaptım da bunları hakettim diye düşünüyorum artık. Issız bir yolda ters şeritte yürüyorum, korkuyorum. Aynı şeylerin bir daha başıma gelmesinden korkuyorum. İnsanlara güvenmekten korkuyorum. Yalnız kalmaktan korkuyorum. Beklediğim cesareti görememekten korkuyorum.

2 gün sonra gelen edit: Tamam tamam korkum geçti. Bu ne be! Alkolün de etkisiyle arada gidip geliyorum. Ama hala sinirliyim yani. Sen gel seviş seviş, sonra "Ben bir erkeğe bağlanmak istemiyorum. Hayatıma bir erkeğin girmesi çok garip geliyor (içine girerken garip gelmiyor ama!!). Ben bi kadınla evlenip aile kurmak istiyorum ama sen çok özelsin. Nolur arkadaş kalalım senden alıkoyma beni :( Benim sorunum kendime kabul ettiremememle ilgili. Seni çok seviyorum :( " de. Çok beklersin! Ben onu 1 defa yaptım neyim olduğunu bilmediğim bir kütüğe 4 yıldan fazla zamanımı verdim, bittikten sonra 1 yıl da bunalım süreci desek etti mi 6 yıl. Bir daha, ne buna benzer bir 6 yıl geçiririm, ne de 3.şahıs olurum.

Ha bu arada, o gece ıssız yolda ters şeritte gerçekten yürüdüm. Hem de ana yolda. Sarhoş biri çarpıp kaçacak diye de korktum. Sonra, yan taraftaki ağaçlıklardan köpek fırlayacak, kaçmak için kendimi yola atacağım ve tam o anda araba çarpıp geçecek diye de korktum. Bir araç diğerini sollarken karşıdan gelen ona yol verecek, ikisi birden bana çarpacak diye de çok korktum. Korkuyorum yahu ben. Bu yüzden hiç bir zaman insan gibi üzülemem zaten. Tam kulaklık takılmış, fonda ağır müzik, düşünceli bir şekilde sigaramı içerken, önümden böcek geçer çığıra çığıra tüm sahnenin içine ederim. Neyse çok uzattım efenim. Saygılar.

5 yorum:

  1. Çok eğlenceli yazıyorsun ne kadar bunalımda olursan ol. Takibime aldım. GPS cihazıma da yükledim miydi kaçamazsın:P
    operadakisapıktakipçü:P

    YanıtlaSil
  2. Psikolojik sorunlarımdan kaynaklı o kazuletofoperam, sapıktakipçüm :)

    YanıtlaSil
  3. "Tam kulaklık takılmış, fonda ağır müzik, düşünceli bir şekilde sigaramı içerken, önümden böcek geçer çığıra çığıra tüm sahnenin içine ederim." bu satıra bayıldıııııım :D

    YanıtlaSil
  4. sen bir de o anı görmelisin :D

    YanıtlaSil
  5. görelim valla ne diyeyim :D çakma pekkan olaraktan performans başarılı bencem ;) bana da aynısı oluyo ama. dalgın halden oha la o neydi ya da bi dondurma alsam da yesem la ne güzel şimdi diyorum hep :D

    YanıtlaSil