10 Mayıs 2012 Perşembe

İyi ki doğdum.


Bugün benim doğum günüm. Aslında değil. Yani tam olarak doğduğum gün bugün, ama doğmam gereken gün yaklaşık 1 ay gerideymiş. 10 aylığım ben. Tıpta benim gibi doğanlara postmature deniyor. Suni sancıyla falan doğuyoruz. İnsanın kanına, canına, annesine "Yeter artık ulan çıkarın şunu içimden kaç defa gidip gelicez hastaneye aaa ama" dedirtebiliyor bu postmatureler. Sanırım bundan dolaydır ki, kadında bu konuya karşı bi rahatlama oluşmuş. Gecenin bir vakti "anneööğ ablamın suyu geldi goooooş" dediğimde "Sen daha yatmadın mı? Bir şey olmaz yat artık yarın sabah gideriz hastaneye" diyebiliyor. Bu rahatlık ablama da geçmiş olmalı ki o da "Niye uyandırdın? hıı? bi sigara içseydim ya gizli gizli gitmeden" diyebiliyor ağzında sigara, koltuk altına roll-on sürerken. Doğan çocuğun 3 yaşında ergenliğe girdiğini söylememe gerek yok sanırım. İşte böyle ilginç bir ailenin ürünüyüm ben.

Neyse efenim kendime döneyim tekrar. Lise biyoloji öğretmenimin dediğine göre ben, zeka özürlü olmalıymışım. Genelimiz öyle oluyormuş çünkü. Zeka özürlü, uyuşuk, tembel, her daim mutsuz, bezgin falan. Zeka özürlü hariç diğer tüm özellikleri taşıyorum demek isterdim ama zeka özründen de tam emin değilim. Olabilir. Tüm özellikleri taşıyor olma ihtimalim var. Çok kişiden de duydum "Öff gerizekalı aptal allah belanı versin salak" temalı cümleler. Çocukluk anılarımı anlatıp 'gerizekalı ama sevimli' etiketini yüklenmeyeceğim fakat ilk kelimenin, dönemin belediye başkanının ismi olduğunu söylemeden de geçmek istemiyorum. Ya seçimler, ya da halihazırda deli raporu bulunan eniştem yüzünden. İkisi de olabilir hatırlamıyorum. Hatırlamadığım, daha doğrusu bilmediğim başka bir şey de 'dede kavramı'. Benim hiç dede dediğim insan olmadı. İkisi de ben doğmadan çok önce ölmüşler ve bana da kimseye dede dememe mirası bırakmışlar. 25 yıldır da kimseye dede demiyorum. 100 yaşındaki adama bile "dedeye yardım edelim eheh" yerine "amcaya yardım edelim eheh" dememin nedeni budur.  

Garip bir çocukluk geçirdim, garip bir ergenlik geçirdim, garip bir gençlik geçiriyorum. Bu gece bile garipti. Yaşlanıyorum ya, kendi çapımda ufak bir bunalım yaşadım. 12:00'ye girmeden önce çıkıp biraz gezmek istedim. Gezerken de, kahverengi çorabın üstüne basma etek giymiş, yüzünü de peşmergeler gibi yeşil yazmayla gizlemiş bir kız, hızla yanıma gelip " Pardooğn, yüz hatlarım belli olmuyor diğmii? Büyük bi operasyona gidiyorum. Erkek arkadaşımı basıcaam daa" dedi "hahahahayır" demekle yetindim. İşte yaşam böyle garip, böyle eğlenceli ve aldatan insan dolu sevgili blog.. O aldatan ve aldatılan insanlar kervanına bu sene de katılmamam, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yılı ailem ve sevdiklerimin yanında geçirmem dileğiyle, kendi doğum günümü kutluyorum efendim. Saygılar.

22 yorum:

  1. Canimmmm her gunün bir öncekinden daha mutlu gecen yaslara . Kendine neden haksızlık ediyorsun anlamıyorum noktayı koyuyorum bebegim biyoloji hocan halt etmis senin gibi normal cümleler yazan birinin gerizekali olma ihtimali % 0;) Tekrar dogum gunün kutlu olsun sekerim muahhhhhhhh ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekerimm :) Okulu bitireyim dayanıcam zaten kapısına "bak adam olamaz demiştin mühendis oldum" dicem. O da "ben mühendis olamazsın demedim adam olamazsın dedim" diyecek. Neyse yine haksızlık ettim kendime tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bakkk ya ikide bir kendine laf sokmayı bırakır mısın lütfen :d bu bana ilkokul hocamın bir sözünü anımsattı . anneme bir gün kızınızı zeka testine götürün sorun var. bu kız ilkokulu bile bitiremez demiş. okumayı bile öğrenmedi diye eklemiş bir de :d yazık annemde inandı beni teste götürdü. tabisikide değerlerim normal hatta biraz normalın ustu cıktı (burda kendimi nasıl övdüm belli değil ) sonra da tanıdıgımız bir ilkokul hocasına götürdü bu kız neden okumuyor dıye. ben de kadının verdiği bütün cin ali serisini sular seller gibi okudum :d megerse kadın bana gıcıkmıs annem kadının karsısına dayanınca amannnn okuyor ama benim istediğim seyleri yapmıyor diye kendini savunmaya kalkmıs :d sonuc yıllar sonra bir gun ilkokul hocamla karsılastım. unv den mezun oldugumu söyleyince gözlerini görmen lazım dı :d


      suan farkettim ki senin blogunu resmen post yazmak için kullandım :d eh sana da zorluk olmaz direk burdan okuyuverirsin :d kusura bakma artık cicimmm

      bu arada bu dogum gunun de bir sürü hediyee ve kocaman güzel bir pastaaaa gelir insallah :d muahhh

      Sil
    3. Alışmışım gerçekten kendime laf sokmaya :) o hoca tam dayaklıkmış! ben olsam facebooktan ekleyip duvarını spam manyağı yapardım :D böyle postların olduğunda mail at ben yayınlayayım :P uyuzluktan oturup yazamıyorum bi türlü boş kalıyor blogum :D

      Sil
  2. Mutlu Yıllar; yeni yaşın sana tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olarak gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim teşekkür ederim çook teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efenim çakmapekkan'a söylenecek en güzel lafı söyledin :)

      Sil
  4. aldığın doğum günü hediyelerinden bahsetmemişsin hiç.. bana kimse bişi almıyor da seninkileri kıskanacaktım...

    bu arada yazının orta yerinde belediye başkanın ismini neden verme gereği duydun. yoksa ben mi anlamıyorum..

    birde vaktinde doğmuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlıyım hediye kısmı akşama, umarım güzel şeyler alırlar :) Yaklaşık 20 gün önce yani doğmam gereken günlerden birinde sürpriz bir parti yaptı cancağızlarım ama sembolik t-shirt, cüzdan hediye ettiler şimdilik sadece onlar var :)

      Belediye başkanının ismine ailem de şaşırmış ki "anne", "baba", "mama" yerine adamın adını ve soyadını söylemişim ilk kelime olarak. Kısacık tekerleme gibi bir adı soyadı var onun da :) Sanırım doğum günümü de kutlamak istemişsin ama hediyelerimi kıskanıcam diye yazmayı unutmuşsun neyse ajdalık bende kalsın teşekkür edeyim :P

      Sil
    2. ben direkt kutlama aşamasını atladım :D zatenherkeskutluyorbenimbirfarkımolsundedim :)

      Sil
    3. farkıntarzınbigayim ;) seviyorum seni!

      Sil
    4. ay ay sen seversen ben daha çok severim bak sonraaa :D

      Sil
    5. sev beni sev beni sev sev sev :D

      Sil
    6. Buy son söylediğini okuyunca aklıma hemen çocukken okulda öğrendiğim İtalyan özgürlüğünün simgesinin şarkısı Çav Bela geldi.. Orada Çav Bela Çav Bela, Çav Çav Çav deniyor yaaa ben de senin için uyarlıyorum :D

      Sev beni sen beni sev sev sev,
      Gelip geçenler diyecek merhaba
      Merhaba ey güzel çocuk

      İşte bir sabah uyandığımda
      Sev beni sev beni sev sev sev
      Elleri bağlanmış bulduğum vücudumun
      Her yani işgal altında...

      Deyü gider bu böyle.. (bu arada bugüne kadar sana özgürlükçü bir şarkı uyarlayan olmuş muydu bak değerimi bil, yoksa keserim seni :)

      Sil
  5. iyi ki postmatureymişsin yha prematüre olsaydın? fındık beyin olurdun.
    mutlu yıllar ve upuzun ömürler ayrıyeten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim pırasam :) Değil mi ya postmature olsaydım ıyy çok banal :)

      Sil
  6. heeey! mutlu yıllar!
    unutma bugün sana özel ve sen bugünden daha özelsin.
    yeni yaşın harika zamanlarının başlangıcı olsun. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey ev oğlanım teşekkür ederim :) çok özel bir gün geçirdim gerçekten :)

      Sil
  7. kendinde kutla ama bende kutlıcam işte hoh :D bu arada geç ama ısrarlı bi doğum günü kutlaması aldınız bilginizeeee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok teşekkür ederim :) 2 sene önce bir arkadaşım "yuh! yusufçuklar bile kutladı doğum gününü" demişti :) öyle işte bangır bangır bağırıp insanlara zorla kutlatıyorum :D

      Sil
    2. kendimi gördüm sende valla :D bende zorla kutlatıyorum ;) hatta bi ara pasta alın bana yarın kutlamayın banane sınav olsa bile bugn kutlayalım dedim. bazen bencil olabliyorum ama sınavımın kötü geçmesi de bi etkendir bu duruma. hem her sene 1 kere doğuyoruz kutlayın amk ne var hoh :D :D :D

      Sil