4 Mart 2012 Pazar

Sik's Pack.

 
     Efendim yıllardır vücudumun görüntüsünden şikayet eden biri olarak, bu konu hakkındaki tüm girişimleri başarısızlıkla sonuçlandırdım. Uyuzluğun dibine vurmuş, o dibi evi gibi benimsemiş bir insan olduğumdan, altı ayda bir spor salonlarına yaptığım geziler, vermiş olduğum aylığın 3 gidişten sonra götüme girmesiyle son buldu hep. Evde deneyeyim dedim, farklı boyutlarda ağırlık setleri aldım sadece halter demirini "hırsız gelirse ağzını burnunu dağıtırım" düşüncesiyle yatağımın altında saklıyorum. Setin kalanı nerede hiçbir fikrim yok. 40 çöp kibriti yere döktüm, eğilip kalkıp alayım biraz hareket olsun dedim, yere oturup toplarken halının üstünde uyuyakaldım. Tam düşüne düşüne, hiç bir şey yapmadan vücut çalışmalarımı bitirme kararı almıştım ki, bir röportajla karşılaştım...

     Bir oturuşta 100 şınav, 500 mekik başlıklı röportajda Ece Vahapoğlu kızımız, hayellerinin vücuduna kavuşmuş ve "60 günde ideal vücut" isimli kitabını çıkaracakmış. Tam "öff 1000 kilo olsan bana ne senin vücudundan" derken "Kıvanç Tatlıtuğ" diye bir şey okudum arada. İlgi alanım olduğu için yazıyı okumaya devam ettim. Efendim bu Ece kızımızın çalıştığı koç, aynı zamanda Kıvanç Tatlıtuğun'da vücudunu elden geçirmiş (oyyş bir an kötü oldum). Neyse ağzım açık izlediğim Kuzey'in vücudunu 2 ayda (Evet efendim tartışmayalım 2 ayda, Behlül'ün vücudu dümdüz bişeydi!) yaptığını öğrenince, beni yine bir heyecan aldı. Zamanında 100 kiloyken mekik çekme denemelerim vardı ona güvenerek şınavı da hallederim sandım. Koştum takvime 3Mart'a bir çizik çektim, çevirdim bir de 3Mayıs'a çizik çektim. Sonra yatağıma yatıp, gözlerimi kapatıp denize girerken, çıktığımda kurulanırken, kıçıma plaj havlumu bürümüş sigara içerken, amaçsızca güneş gözlüğümü fırlatıp aniden koşmaya başlarken hayal ettim kendimi ve başladım şınav çekmeye. Başladım ama o ne zor bir şeymiş. Alışveriş torbalarını taşımakla 68kg vücut ağırlığını taşımak aynı olmuyormuş efendim! Tamam güçsüz olduğumu biliyordum fakat üstüste 3 şınav çekemeyecek kadar da düşünmemiştim. Yeri öpeye yalaya 40 şınav 100 mekik çektim ve baktım olmuyor her zaman yaptığım şeyi yapıp, bu denemeyi de başladığım gibi bıraktım. Şu an bu yazıyı titreye titreye yazıyorum. Artık değil alışveriş poşeti, kahve dökmeden fincanını tutamıyorum. Birazdan yatağıma yatıp, cinsiyet değiştirme hayalleri kurucam. Kadın olayım da kapanıp denize canavar gibi gireyim, en azından özgüvenim tam olur efendim. Saygılar.              

6 yorum:

  1. her zaman ben de spor salonları için karar alırım gider araştırırım hocaları ile görüşürüm başlarım 1 ay sonra bırakırım son gittiğim 3 ay peşin aleyoruz gaçmayın deyi diyince "bu adam bu işi çözmüş" dedim lol şınav + mekik ikilisini ben de yapmak istiyorum ama istemekle olmuyor eyleme de geçmek lazım ://

    YanıtlaSil
  2. 1 ay peşin alıp o ay bile gitmeyenler neyine yetmiyormuş! çok gıcığım onlara hem kaslı hem paragözler :) Şınav+mekik ikilisini de eyleme dökmek tam bir işkence :/

    YanıtlaSil
  3. kolay var yap bi sevgili gunde 3 kere sevisseniz cok guzel karin kaslarin olur :)yaninda zevk almakta cabasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ona bile üşendim şu an, ayva göbeemle özgüven içinde yaşamayı öğrenmeliyim sanırım :/

      Sil
  4. Ya yer soğuk bir de sert,ben en iyisi yatağın üstünde mekik çekiyim.. Sakın deneme. 3 saniye sonra uyuyorsun.Bana güven! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyy ben gibi birisi daha var :) yalnız "ben uyuzum ama vücüdum da güzel" deme sinirlenirim, kıskanırım, bıyıklarını yolarım! :D

      Sil