28 Mart 2012 Çarşamba

MİMlendim Ben.


   Canım pırassa, yavrum pırassa, kuzum pırassa beni mimlemiş. Pek bir mutlu oldum, oturdum hemen yazdım efenim. Başlayalım o vakit;

1- Kendini Seviyor musun?
Evet çok seviyorum. Sadece bu cümleyle bitirip narsistliğin dibine vurmak isterdim fakat hem ilk MİM'imi kısa kısa yazıp harcamamak, hem de 'ben'i ve ruh halimi tanıtmak adına biraz açacağım.
Şöyle ki; maalesef iğrenç bir ergenlik geçirdim. Obez, gözlüklü, dalga geçilen, bir takım hastalıklardan dolayı ara ara ailesinden uzak kalmış, sorunsuz ama özgüvensiz ve korkak bir gençtim. Sonra annem iyileşti, çok çok zayıfladım (Kendime Not: Zayıflama serüveni yazılacak.), gözlüklerimi çıkarıp lens kullanmaya başladım ve en önemlisi bir gay olarak kendimi tanıdım. Tüm bu gelişmelerden sonra da artık dalga geçilen değil, parmakla gösterilen birisi oldum ve bu özgüvenimi artırdı.

2- Yapmaktan Hoşlandığın Şeyler Nelerdir?
Uyumak, tartışmasız yapmaktan en çok hoşlandığım şeydir. Hatta hemen hemen her sevgilimle "uyumayı, yalnız kalıp kafa dinlemeyi bana tercih ediyorsun." başlığı altında bir ton kavgamız olmuştur. O uyku halini, o özellikle öğlen görülen HD kalitesinde ve Christopher Nolan senaryolarına taş çıkartacak rüyaları hiç bir şeye değişmem. Film izlemeyi, müzik dinlemeyi sonra içlerinde aşık olduğum film ve müzikleri, sevdiklerimin kafalarına vura vura onlara da sevdirmeyi çok severim. Genelde sos ve mezeden oluşsa da yemek yapmayı çok severim. Dışarıda yediğim ve çok beğendiğim sosları deneye deneye bulup, upgrade bile etmişliğim vardır. Bulaşık yıkama en sevdiğim uğraşlarımdandır. Arada arkadaşlarımın odalarına gidip "Sana ne yeaa ben seviyorum bulaşık yıkamayı. Hem sizin odanın manzarası daha güzel erkek kesicem ben" falan derim. O bulaşıkların temizlenişi stres attırır bana. Stres atmak demişken, saçlarımı kesmek beni nirvanaya ulaştırır.

3- Hedeflerin Nelerdir?
İlk ve en önemli hedefim artık şu okulumu bitirmek. Okuduğum bölümü sevmememden dolayı, bu hedef uğruna kayda değer pek bir şey yapmasam da (Şu an bu yazıyı değil, bitirme raporumu yazmam gerekiyor mesela) hedefime ulaşıp istediğim bir işe girdiğimde gecemi gündüzümü verip, hem yükseleceğimi hem de iyi para kazanacağımı biliyorum. Bunlar olduğunda İstanbulda hayal ettiğim bir yaşamım var. Bu yaşamın da en önemli unsuru +1'im ki bu da en önemli ikinci hedefim. Ama şu günlerde öyle boktan bir durumdayım ki, yerleşik hayata geçene kadar kimseyle birlikte olmak istemiyorum lakin yalnızlıktan da çok sıkıldım. Bu konuda her an saçmalayabilirim. (Saçmalama Ediz, bu da diğer hedefin olsun.)      

4- Kendini Bir Cümleyle Tanımlar Mısın?
Ruh hali çok değişken be bunun deli mi ne?

5- Nefret Ettiğin Şeyler Nelerdir?
Sabahları gürültüyle uyanmaktan nefret ediyorum. Evet bu sabah çim biçme makinesi sesiyle uyandım. Aşağı inip o makineye bir yerlerini kaptırasım vardı ama yastığı kafama geçirip küfretmekle yetindim, 2 saat geçti hala suratsızım efenim. Kola'dan nefret ediyorum daha doğrusu tadını bilmiyorum, alışmadım. "oha hayatın boyunca hiç kola içmedin mii? dur sen ben zorla içiricem sana" diyenden daha çok nefret ediyorum. Gidip gelen internetten, senkronu kaymış altyazıdan, ısrarcı insandan, boş konuşan insandan, uzun tırnaktan, dağınıklıktan, yemekte çıkan kıldan, son anda kaçan otobüsten, toplum içinde yaşamayı hala öğrenememiş insanlardan, denizden çıktıktıktan sonra vücuda yapışan kumdan, sinekten, böcekten, polenden hep nefret ediyorum çok nefret ediyorum.

6- Favori Film, Şarkı, Kitap Nedir?
En sevdiğim film henüz çekilmemiş olandır.......... şaka şaka
En sevdiğim film (Yabancı): A Single Man (2009 - IMDB:7.4), Tom Ford'cuğumun çektiği, her karesi Vogue'e kapak olabilecek kıvamda, konusuyla beni benden alan, Colin Firth, Julianne Moore, Jon Kortajarena ve Nicholas Hoult'ın oynadığı moralim bozuk olduğunda açıp izlediğim baş yapıt. Müzikleri de aşırı tatlıdır.
En sevdiğim film (Türk): Gece, Melek ve Bizim Çocuklar (1994 - IMDB:6.8), Belki de şu ana kadar çekilmiş en açık sözlü Türk filmidir. Öyle açık anlatır ki arka sokak çocuklarını Atıf Yılmaz; Serap'ın hayallerini, Hakan'ın çocuksu aşkını, Arif'in gelişimini ve Melek'in acısını düşündükçe boğazım düğümlenir.  


En sevdiğim şarkı çok değişken. Bestecilerinin benim kadar dinlememiş olduğunu iddia edebileceğim şarkılar vardır ama hiç bıkmayacağım;
En sevdiğim şarkı (Yabancı): Travis - Happy to Hang Around
En sevdiğim şarkı (Türk): Bülent Ortaçgil - Mavi Kuş

Yerli, yabancı, dünyalı, uzaylı, sevdiklerime alıp hediye ettiğim, sanırım evde sadece benim 3 tane olan (buldum mu toplu alıyorum efenim), defalarca okuduğum;
En sevdiğim Kitap: Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna

Eveet, ilk MİM'imi burada tamamlamış bulunuyorum. Yayında ve yapımda emeği geçen, insan yerine koyup beni MiM'leyen pırassa'cığıma teşekkürlerimi bir borç bilirim efenim. Hemen  bu MiM'i ev oğlanı'na ve yazılarını silmiş olsa da Charlie Chaplin Bıyığı'na paslıyorum. Ayrıca yazılarını silen ve artık yazmayacağını söyleyen marjinalkezban'a buradan "Tülaaaay geri dön Tülaaay seni çok seviyorum nolur geri dön Tülaaay" demek istiyorum. Sağlıcakla, esenlikle ne bileyin akıl sağlığıyla falan kalın efenim, saygılar.



 

6 yorum:

  1. ev peluşu mim'i çoktan yaptı ediz'ciğim(ne güzel bi isim bu) =))
    şey dicektim, sende benim pasladığım mim'in kurbanı olmuşsun:\ biraz daha uzunmuş bu mim. bana mimi paslayan zat ı muhterem:b soruları eksik alduğu içün bende eksik cevapladım. neysa artık geçti, can sağlığı:)) cevaplarda maaşallah aaazına kadar dolu, pırasa sana kurban olsun o kadar mı sevindin hehe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakkk yaaa bana taşşş gelmişş :d pırassa bebeğim gelmiyim oraya :d valla ben de anne modunda güdümlü terlik fırlatabiliyorum :d bana da operadaki kazulaet böle göndermiş ben de onun kurbanı oldum bi kerem :d

      Sil
  2. Evet çok sevindim vallahi :) gece yatıcam son sigaramı yaktım, blog'a bir bakayım dedim, okurken adımı gördüm sırıta sırıta uyudum :)ev oğlanını da mim'ledikten sonra gördüm hatta o dediğin eksik 2 soruyu da yapmış. napalım sağlık olsun efenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun annem olsun güzel olmuş mim'in hem böyle az soru geniş cvp olmus begendim :d tam puan :d

      Sil
    2. Teşekkür ederim kuzum evet 2 soru daha olsa uzunluktan canı çıkacaktı MİM'in :)

      Sil
  3. aoovvv tenks mim içün. :)

    YanıtlaSil