6 Mart 2012 Salı

En Güzel Günüm Gecem.


     Efendim geçenlerde tatil dolayısıyla Türkiye'ye ailemin yanına gittim. Hava buz, sınavlarım berbat geçmiş, sevgilimden de yeni ayrılmışım tüm bunların verdiği sıkıntı ve özgüven eksikliğiyle malum gay sitelerinin birinde bir profil açtım. Küçük bir şehirde yaşıyorum. En yakın, tanıdığım büyük şehre işaretledim kendimi, yükledim fotoğraflarımı başladım insanlarla tanışmaya. Zaten kimseyle buluşayım sevişeyim sevgili olayım derdinde olmadığım için uzaklık problem değildi. Hatta daha iyiydi. Israrcı insanları kırmadan nasıl ekebilirim diye kafa patlatıp dil dökmek zorunda kalmayacaktım. (Kedi canımı benim. ısrarı gör sen şimdi..) Öyle sıcacık evde, bilgisayar karşısında konuşalım, gülelim, eğlenelim falan istiyorum ben. İti var uğursuzu var öyle herkesle buluşacak mıyız aaa önce 3-5 ay tanıyalım birbirimizi canım! (off niye uzatıyorsam) Neyse efendim ben öyle sitede takılırken, daha önce de bu yolla tanıştığım, benimle aynı küçük şehirde doğmuş bir arkadaşım mesaj attı. "Neredesin sen? küçük şehirdeysen ben de gelicem haftaya görüşelim mutlaka" diye. Bununla da internette konuştuk zamanında. Sonra sevgilim kıskandı her yerden sildirdi 1 yıldır falan ne konuştuk, ne de bir yerde karşılaştık. Yarım ağızla olur dedim görüşelim, konuşuruz haberleşiriz geldiğinde. Tekrar sosyal ağlardan ekleştik, numaralarımızı aldık(!) derken 1 hafta sonra "ben geldim görüşelim" başlıklı mesajlar başladı. Hava buz gibi, ben hastayım ağzım burnum akıyor, zaten önceki yazılarımı okuyanlar bilir uyuzlukta sınır tanımam. O, ısrarla buluşalım diye her yerden mesaj atıyor, ben ektikçe ekiyorum. Bu arada geldiğim ülkenin mesaj merkez numarası kayıtlı kaldığı için, telefondan kimseye mesaj atamıyorum. (Gudubetliğin son noktası!!). O bana günaydın mesajları, buluşalım mesajları atıyor, ben ona akşamüstü uyanınca internetten yazıp bir şekilde buluşmayı geçiştiriyorum, sonra internetten arada konuşuyoruz falan. Sonunda bir gün uğraş uğraş telefonu yaptım, dedim bir deneme mesajı atayım;

ben: deneme 1 2 deneme
sen: napıyosun?
ben: oh kurcalaya kurcalaya yaptım telefonu iyiyim oturuyoruz hürrem izliyoruz
sen: ben de *****dan dönüyorum müsait misin bu ara?
ben: *****dan mi dönüyosun?? nasıl yani ne ara gittin *****'a? yarın iyi olursam haber vericem.
sen: gezmeye gitmiştim ya iyi olursam derken hasta mısın? uygun olursan çağır tabi beklerim (Oha günlerdir hastayım diye ekiyorum ya)
---------------
sen: napıyosun?
ben: günaydın yeni kalktım bu ne bee her yer kar :S
sen: evet planlar hava nedeniyle iptal ertelendi sanırım
ben: ya uyumuş kalmışım uyandırmadılar da evet iptal edicez yol bile kapanmıştır bizim
sen: peki bugünlük böyle olsun en yakın zamanda görüşücez dimi
ben: görüşücez tabi havalar bi iyi olsun 
sen: sizin ev ne zaman müsait oluyor hep müsaitse ben gelmenin bi yolunu bulurum. (Ne evi ulan manyak mı bu!!)
ben: babamın dershane tatilde ailecek oturuyoruz hepimiz 
sen: e şimdi aklıma soktun duramıyorum ki (Ne var aklında manyak açık konuş!!!)
---------------
sen: selam napıyosun?
ben: ablamlardayız yalan dünya izliyoruz sen napıyosun?
sen: ben de yalan dünya izliyorum bu arada yollar açılmıştır herhalde (Hay evime de yoluma da...)

     Yalnız ortada anlamadığım bir gariplik var. Bu arkadaşımız sosyal ağlardan yolladığı mesajlarda gayet sevecen, akıllı uslu, ama telefondan yolladığı mesajlar bi değişik. Zaten olayı anlamadım gıcık oldum, bu mesaj atıyor, ben "Ya görmedim film izliyordum, Yemek yiyordum, İnternet gitti, Pepe zeybek oynadı" bahaneleriyle 10 saat sonra ayıp olmasın diye internetten geri dönüyorum. En son yavrum dayanamadı "Niye görüşmüyorsun benimle? Yiyecek miyim seni? Zaten küçücük şehir canım sıkılıyor alışkın değilim ben. Bi oturup kahve içsek ne olacak?" Kafam iyice karıştı eve mi gelicek şimdi kahve içmeye?, kahveden sonra ne yapacak?, kahve bahane taciz şahane mi ne bu? Kimsin sen? Neden beni buluyor böyle insanlar Allahıııım diye diye mesaj attım "Ne istiyorsun sen? Oturup konuşmak mı yoksa başka bişey mi? Amacın ne senin?" yazık nereden bilsin çocuk yıllardır kurtulamadığım, Türkiyeye her gelişimde telefonumu sessizde kullandıran sapıkla numaralarını karıştırıp, yanlış kaydettiğimi...(Evet çoktur böyle salaklıklarım!) Şaşırdı tabi. "Hoşlanıyorum ama görüşmedik bile daha, bi oturalım konuşalım devamı sonra belli olur." diyor mantıklı mantıklı. Çıldırıcam deli mi, şizofren mi ne bu? Yoksa ben mi yanlış anlıyorum? Neyse gidip görüşücem. "Tamam yarın görüşelim haber veririm ben sana öğlen" dedim yattım. Ertesi gün;

ben: naber işin yoksa 15:30da *****'da buluşalım
sen: tamam
ben: 15:30u 16:30 yapalım işim bitmedi daha
sen: olur

     Efendim Yılmaz Erdoğan gibi "ömrümün en uzun, ömümün en kısa, ömrümün en çocuk, ömrümün en ihtiyar" anını yaşadım bir anda karşımda sapığımı görünce. Şöyle bir sağıma soluma baktım acaba bu ökküz de başkasıyla buluşmaya mı geldi diye ama değil. Beni gördü kalktı eşşek gibi sırıttı. Ben şok geçirdim ne yapacağımı bilemedim, hala sağıma soluma bakarak gittim yanına ama bacaklarım titriyor. Allahım diyorum içimden ikisi birleşti de oyun mu oynuyorlar bana? Birazdan diğeri de gelip "sen kendini ne zannediyorsun" nidalarıylar ağzıma mı sıçacaklar? Kızardım ama hiç bozuntuya vermeden oturdum masaya. Hemen heyecandan paketin yarısını yere dökerek bi sigara yaktım beynim açılsın. "ee napıyorsun, hı havalar da soğuk, evet yaa hasta oldum" diye bir şeyler geveleyip kalkalım dedim, kalktık. Yolda yürüyoruz hiç konuşmuyoruz. Konuşacak konu yok ki. Yıllar önce lise zamanımda arkadaşımın arkadaşıydı. Beraber uyurken bişeyler oldu (Evet o zamanlar fenaydım) sonra bu abartmaya başladı. 1 Defa oldu tamam bitti yeter, başka istemiyorum ben diye yıllardır defalarca telefonda ağzına sıçtım (ki ağzına sıçtığım 2 insandan birisidir) (Uysalımdır ben. Enseme vurun ekmeğimi veririm hemen) daha ne konuşacağız? Yolda düşün düşün dedim "Yürü şuraya oturalım bişey konuşmam gerek seninle" Oturduk birer çay söyledik, bunları söylemek için çağırmış edalarında hemen atladım konuya, ben istemiyorum da zorlama da sil telefonumu da uzun süreli düşünüyorum da bilmem ne. Bu dedi "Ben uzun süreli düşünmüyorum. Zaten kız arkadaşım var." Aaa tüh neyse o zaman olsa iyi olurdu yaa napalım artık, anana babana selam söyle yıllardır şehvetle anıyorum hadi kalkalım madem dedim, çaylar bitmeden kalktık. Koşa koşa otobüs durağına gittim. Otobüsü beklerken bi de 'sapığın numarasını' arayayım dedim. Aradım "Ooo sesinizi duymak ne büyük şeref efendim, bugün de gelmeyeceksin değil mi?" dedi arkadaşım. "Neredesin hemen geliyorum" deyip yanına gittim, anlattım böyle böyle, o gülmekten yere yattı, ben hala yazarken bile sinirleniyorum, sapık aynı hızıyla devam ediyor efendim.

NOT 1: Mesajları arkadaşıma üşenmedim, işte ben seni böyle şizofren tanıdım diye facebooktan tek tek yazdım. Kopyala - Yapıştırdır.

NOT 2: Daha ne olabilir diye düşünürken, o gece 7 saat eniştemin ve sarhoş arkadaşlarının siyaset muhabbetlerini dinledim. Şöför sarhoş, yollar buz, 2-3 metrelik çukura düşmekten son anda kurtulup kaya kaya eve geldim.

NOT 3: Yaklaşık 2 saat önce Türkiye hattımı, mesaj atmasını beklediğim bir insan (kalp) için açtım ve sapığım yine boş durmayıp aradı, açmayınca "Canım hadi bi ses ver ama :-)" dedi. Öyle de arsıııız öyle de yüzsüz bu.
         
     Son olarak buradan aileme, akrabalarıma ve arkadaşlarıma çemkirmek istiyorum "Ediz niye uyuz uyuz evde dizi, film izliyor, sabaha karşı yatıp akşamüstü kalkıyor" diyorsunuz. Ben mutluyum halimden, benim kalbim böyle atraksiyonları kaldırmıyor efendim. Saygılar.


4 yorum:

  1. hahaha Pepe Zeybek oynadı diye bahane mi olur? İnsan flash tv'deyim halay çekiyoruz gelemiyorum falan der :D:D çok sevgili sapığının da azmine puanım 9 kanka.Öpçük :)

    YanıtlaSil
  2. olur tabi karşiiiim oynamayınca pepe çok üzülüyor :) muah:)

    YanıtlaSil
  3. ahaha kimsin bilmiyorum ama bence bloguma bi göz at. 100. takipçim olman dolayısıylan şanslı ademoğlu ilan edildiniz efem :) iletiş benlen. blogundan iki post okudum ve deli keyif aldım. okumaya adam gibi döndüğümde ilgiyle takip edicem ve bi seferde hatim indirircesine overdose yapmak suretiyle okucam blogunu. öptüm talihlim mucksle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeey daha önce hiç 100.takipçi 10000.müşteri tarzı şeyler yaşamamıştım, duygulandım. Blogumdan keyif aldığın için de sevindim yine duygulandım hahah Yahu ne güzel yorum bu teşekkür ederim moodum değişti :) Şu an çok yoğun olduğum için ne yazabiliyorum ne okuyabiliyorum ama postunun birinde brazzaville şarkısı paylaştığını görüp, çoktan listeme almıştım seni :)muah

      Sil