24 Mart 2012 Cumartesi

Ayrılık Mektubu.....

Sevgili Fringe;

      Sen de biliyorsun ki, haftalardır aramızda bir soğukluk var. Birbirimizi eskisi kadar mutlu edemiyoruz. Sorun sende değil bende demek isterdim ama bu yükü tek başıma taşımak istemiyorum. Aramızdaki 'o' çekim bitti. Artık yeni bölümün çıktığında heyecanlanmıyorum. Bunun sorumlusu ikimiziz bir de Olivia'nın o hissiz suratı. Ayrılma konusunda hiç iyi değilimdir. Sana da "artık seninle görüşmek istemiyorum" temalı uzun uzun laflar edip, ayrılırken "hadi görüşürüz baybay" demek istemediğim için bu mektubu yazıyorum. Artık ikimiz de hayatımıza devam etmeliyiz. Ben Shameless'le görüştüm senden uzak kaldığım haftalarda. Aşık değilim fakat Gallagher ailesinin o umursamaz, o pis, o maço havasına kapıldım sanırım. Neyse bunu söylemek çok zordu ama benden duy istedim... Walter'ıma iyi bak. Zaten yarım akıllı üzme onu ağlatma, emekli olsun otursun evinde bulmaca çözsün ne bileyim arkadaşlarıyla okey oynamaya kahveye falan gitsin. Astrid'i insan yerine koy. O da FBI ajanı. Olivia'ya gösterdiğin ilgiyi ona da göster. Peter'ın velayetini almak istiyorum sorun çıkartmazsan sevinirim. Mektubu klasik cümlem "seni hala çok seviyorum ama olmuyor" la bitiriyorum ki ileride fuckbody'ye ihtiyaç duyarsam arayayım. Yargılama bu cümlemden dolayı. Biliyorsun ben böyleyim. Urfa Sana Küsmüş Haberin Yok.mp3'ü attach ettim. Belki jeneriğinde kullanıp beni anarsın. Hoşçakal. Hadi görüşürüz efenim baybay...

6 yorum:

  1. 4 yıllık dizimden ayrıldım üstüme gelme çok yalnızım. Kış geçti yalnızdım, bahar geldi hala yalnızım, yazın da yalnız olucam bunalımdayım efenim.

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyy yavrummm. hic yalniz olunulur muuuuuu? paylas benimle canimmmm. yalniz olma hic. oyle yalniz olcam diyede dusunme. evrene pzitif enerji ver :)

    YanıtlaSil
  3. ah yavrumm teşekkür ederim sen de olmasan zaten bu blog dünyasında da yalnız kalıcam. ayyy pek muutlu oldum öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. Deme öle deme öle :d yeni blog açmana rağmen gayet güzel ilerliosun :D sana il postunda da söledim şekerim ben buralardayım kendını yalnız hıssettıgnde mail at hemencık :d (not: yalnız hıssetmedıgın de atabılırsın tabiii:d)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım benim ilk mim'imi de almışım şimdi gördüm mutlu mutlu yatıcam ohh mis :)

    YanıtlaSil