18 Şubat 2012 Cumartesi

Zeki Müren alkışlarla yaşıyorsa, ben de şarkılarla yaşıyorum.

     Yaşarken de filmlerdeki gibi arka fonda müzik çalsa ya. Herkes sadece kendi müziğini duysa, ruh haline göre değişse o müzikler. Mesela cuma günü son dersten çıkmışsın, üzerinde hafif bir yorgunluk var. Karnın aç ve sevdiğin arkadaşlarınla güzel yemek yapan bir yere gelmiş oturuyorsun. Huzurlusun, yarına yetiştirmen gereken herhangi bir şey yok. Arkana yaslanıp gelecek olan yemeğin ve sağdan batan hafif kızıla bulanmış güneşin keyfini çıkarıyorken Jason Mraz- Life is Wonderful çalsa. Ya da aileden, sevdiklerinden ayrı geçirmek zorunda kalacağın uzun bir yolculuk esnasında, otobüste kafanı cama dayayıp boş tarlaları izlerken Belle and Sebastian - Get Me Away From Here çalsa dünya daha güzel olmaz mıydı?

     Kendini özgür hissettiğinde Take That -Rule the World, artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını anladığında Coldplay- Viva La Vida, yeni uyanmış, kahvaltıdan önce sevgilinle oynaşırken Minnie Riperton - Loving You ya da şiddetli bir kavga sırasında Dan Wilson -Breathless çalsa yaşamayı daha çok severdik. Baş rolünde senin olup ve diğer herkesin yardımcı oyuncu olduğu bir filmde yaşamak. Hal böyle olunca da ölmek daha bir ağır gelirdi insana. 'Bir Şarkı' hayatının son şarkısı olacak o şarkı bittiğinde perde kapanacak, filmin başrol oyuncusu ölecek ve film bitecek. Siz o esnada hangi şarkı çalmasını isterdiniz bilmiyorum ama, ben kesinlikle Mika - Any Other World çalsın isterdim.


  "Say goodbye to the world you thought you lived in" 

           "I never ever, i forget my story. My face is not sad, but inside, i am sad"


 

2 yorum:

  1. benim hayatimda calsa calsa korn-adidas calar heralde :S hemde her gun :D

    YanıtlaSil
  2. bahar yaklaşıyor bende de çalması kuvvetle muhtemel :)

    YanıtlaSil