16 Şubat 2012 Perşembe

Bir Gay'in Anatomisinin Anatomisi.

     Nasıl yazılır? üslup nedir? bu site nasıl kullanılır şu an için hiç bir fikrim yok ama hem kıskançlıktan hem de içimi dökmek açısından, böyle bir blog açmayı düşündüm ve açılışı yapıyorum. Şu an çok hevesli ve hayalperestim (Yazılarım, hayatım çok beğenilecek, insanlar beni merak edecek, sosyal medyaya malzeme olacağım, sonra bir editör okuyup "gel bu yazıları kitap yapalım diyecek" çok satacak, 15-20 dile çevrilecek falan filan). Öncelikle bu blog 'bir gay'in hayatı' üzerine olacak. Evet o gay benim. 20li yaşların ortasında ama hayatının bir odunla geçirdiği 5 yılını çıkarıp, kendini 20li yılların başında sanan bir gay. Adı ne olsuuun ıııı Ediz olsun. Oğlum olsaydı bu ismi koyardım sanırım. 7-8 yaşlarında çocukça aşık olduğum uzun saçlı, yakışıklıdır kendisi. Okuyun Ulan! Aşklarımı, hayallerimi ve onların nasıl kırıldığını, yaşadığım zor anları, görüşlerimi, gözlemlerimi falan Ayşe Kulin romanları tadında anlatıcam. "Bize ne be senin hayatından" demeyin kırılırım. Zaten ota boka bunalıma giriyorum, bir bunalım kaynağı da burası olmasın.

6 yorum:

  1. sabirsizlikla beklemkteyiz hayatini :D

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin blog alemine Ediz :d denilene göre bu aleme bir giren bir daha çıkamıyormuş ben eski blogerların yalancısıyım :D ama pekte haksız sayılmazlar :d

    YanıtlaSil
  3. hoşbuldum hoşbuldum teşekkür ederim pek bir mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  4. ilk okunan yorumlar eğlenceliktir. ben ilk blog yorumumu okuyunca çok mutlu olmuştum :d

    YanıtlaSil
  5. sonra da yorumsuz bırakmayın ama beni :P

    YanıtlaSil
  6. sen blog yazmaya devam et yorumlar kendiliğinden geliyor zaten merak etme ;) ben buralarda olucam :D

    YanıtlaSil